torek, 8. oktober 2013

Tutorji na VOI za leto 2013/2014

Na naši fakulteti imamo že mnogo let vpeljano študentsko tutorstvo. Tutorji študenti brucem pomagajo pri različnih težavah in navsezadnje jim pomagajo pri težavnem prestopu iz srednje šole na fakulteto. Ker mnogi bruci tutorjev študentov ne poznajo najbolje, smo pripravili kratko predstavitev naših letošnjih tutorjev.
Bruce seveda pozivamo naj se pri kakršnih koli težavah obrnejo na tutorja, saj jim bo ta z veseljem pomagal!

Nejc Zupančič
Mail: zupancic05@gmail.com

Nekaj o meni: Prihajam iz Ljubljane in sem študent fakulteta za Gradbeništvo in Geodezijo smer VOI­-vodarstvo in okoljsko inženirstvo. Letos sem se vpisal na II. stopnjo (podiplomski študij) Okoljsko gradbeništvo 1. letnik. Sodelujem tudi v društvu študentov Vodarstva (DŠV). Moji hobiji so košarka, tenis, žurka, žurka in še enkrat žurka. Moji cilji so: kratkoročni cilj je dokončati magisterij, medtem, ko dolgoročni cilj nekoč imeti in voditi USPEŠNO lastno gradbeno podjetje.
Bruci in brucke: želim vam uspešno študijsko leto, da vam uspe narediti 1 letnik z odliko (vsaj 6 :D ). Seveda ne pozabite tudi na žuranje, saj je to pomemben dejavnik študentskega življenja. Še enkrat SREČNO !!!!!
 

Maja Jelen 
Mail: maja.jelencek@gmail.com
 

Prihajam iz Mengša, in sem študentka 3.letnika na FGG-ju, smer Vodarstvo in okoljsko gradbeništvo. Sodelujem tudi v društvu študentov Vodarstva (DŠV). Sem velika ljubiteljica narave in živali. V prostem času se ukvarjam z jahanjem in konji, pobiram žabe po cestah, rada potujem, se zabavam itd..  Trenutno je moj cilj, čim prej diplomirati, saj mi je ostalo le še nekaj izpitov, za kasneje pa si želim pridobiti čim več praktičnega znanja in čim več videti. Trenutno pomagam v domačem manjšem gradbenem podjetju, a se moram še veliko naučiti. Za prihodnje še ne razmišljam preveč, ker nikoli ne veš kam te pot zanese.

Bruci in brucke: Želim vam zelo uspešno študijsko leto, da se bomo srečevali nasmejani, če pa kaj rabite, veste kje me najdete. Ostanite zvesti tistemu, kar radi počnete, zraven pa še pridno študirajte, da ne bo kaj slabega slišat :D

Ni komentarjev:

Objavite komentar